Proiecte:
TRANS - TOUR - NET - Crearea şi marketingul produselor turistice transfrontaliere pilot în Dobrogea
Programul de finanţare: Programul de CooperareTransfrontalieră România – Bulgaria 2007 – 2013
Beneficiar: Higher School International College - Dobrich, Bulgaria
Rolul CCINA în proiect: partener
Perioada de implementare: 2010 - 2012
Obiectivul general al proiectului
Crearea şi promovarea a 5 produse turistice transfrontaliere (România- Bulgaria), precum şi identificarea şi promovarea a 50 de atracţii turistice din regiunea Dobrogea.
Activităţi şi rezultate
- studiu privind identificarea criteriilor celor 50 de obiective turistice din România şi Bulgaria
- realizarea de materiale de promovare turistică: filme pe suport DVD, broşuri şi pliante de prezentare a celor 5 trasee turistice (traseul cultural istoric, traseul meşteşugurilor, traseul ecologic, traseul gastronomic,traseul festivalurilor şi evenimentelor)
- lansarea pe Internet a unui tur virtual, organizarea de infotrip-uri pentru jurnalişti si touroperatori, semnalizarea atracţiilor turistice, 2 sesiuni de training-uri pentru studenţii români şi bulgari, întâlniri şi workshop-uri pentru actorii locali implicaţi