Despre CCINA Constanţa:
Obiective strategice pentru perioada 2012 - 2016
Principalele obiective strategice ale CCINA Constanţa pentru perioada 2016 - 2020:
- Reprezentarea eficientă a intereselor membrilor Camerei şi ale întreprinzătorilor din judeţul Constanţa, în relaţia cu autorităţile locale, judeţene, regionale şi naţionale. Întărirea capacităţii Camerei de a realiza acţiuni de lobby şi advocacy, în interesul mediului de afaceri constănţean, având în vedere şi calitatea dobândită prin lege, cea de organizaţie de utilitate publică.
- Perfecţionarea, diversificarea şi adaptarea permanentă a serviciilor oferite de CCINA membrilor săi şi celorlalţi întreprinzători din judeţ, în condiţiile unui climat economic şi financiar dificil, pe plan intern şi international, de recesiune, respectiv criză economică prelungită.
- Sprijinirea mai eficientă a comunităţii de afaceri din judeţul Constanţa, în primul rând al membrilor CCINA Constanţa, pentru găsirea de noi pieţe de desfacere a produselor şi serviciilor oferite de aceştia, îndeosebi pe pieţe externe emergente, extra-comunitare.
- Atragerea de investiţii în judeţul Constanţa, pentru valorificarea oportunităţilor de afaceri externe, încurajarea cu prioritate, a investiţiilor productive, crearea de locuri de muncă şi cu valoare adăugată mare, care să respecte cerinţele dezvoltării durabile a regiunii.
- O mai bună cunoaştere a problemelor cu care se confruntă membrii CCINA, prin consultarea periodică a acestora, în vederea identificării celor mai potrivite acţiuni de promovare, reprezentare şi apărare a intereselor acestora.
- Realizarea de noi parteneriate şi consolidarea celor existente, între CCINA Constanţa şi alte Camere de Comerţ, organizaţii ale întreprinzătorilor, ONG-uri, alte organizaţii, investitori şi firme, în vederea derulării de proiecte comune, în sprijinul membrilor CCINA şi al comunităţii de afaceri din judeţ.
- Consolidarea poziţiei CCINA Constanţa, ca organizaţie asociativă de sprijin al mediului de afaceri având cea mai mare reprezentativitate, vizibilitate şi eficienţă a acţiunilor şi activităţilor desfăşurate.
- Transformarea judetului Constanţa în cel mai important centru al manifestărilor expoziţionale din România (exceptând capitala Bucureşti)