Customer Service - Clienţii mulţumiţi sunt cheia succesului în afaceri
15 mai 2014, Sediul Camerei de Comerţ Constanţa, b-dul Al. Lăpuşneanu 185A
Într-o societatea modernă în care tehnologia şi informaţia au devenit esenţiale, orientarea către client s-a transformat într-un factor cheie al succesului în afaceri. Obiectivul principal în Customer Service nu îl reprezinta numai satisfacerea nevoilor şi aşteptarilor clienţilor dar, mai ales, să ofere clienţilor o experienţa unică în interacţiunea cu compania Dvs. Practic, scopul Customer Service este să facă clientii fericiti! Companiile cu un înalt nivel de Customer Service vor avea clienţi mai multumiţi, mai mulţi clienţi fideli, mai puţine reclamaţii şi costuri de marketing mai mici. Clienţii iubesc companiile care promovează adevarata cultură de Service.
Invăţaţi la acest curs ce înseamnă cu adevărat Service, care sunt principiile care guvernează Customer Service, ce instrumente efective şi la indemâna să folositi în relatia cu clienţii, ce tip de comportament asteaptă clientii de la Customer Service, care este rolul empatiei în relatia cu clientii şi cât de importantă este ascultarea activă, cum să abordaţi cu succes „momentul adevărului” printr-o comunicare eficientă, cum să rezolvati problemele clienţilor şi cum să tratati clientii dificili, precum şi metode de gestionare a stresului în Customer Service. În felul acesta veţi putea oferi clienţilor Dvs. un Service de excepţie.
Teme abordate:
- De ce işi pierd companiile clienţii
- Ce înseamna Service?
- Principii de Customer Service
- Instrumente în relaţia cu clienţii
- Comportament în Customer Service
- Comunicare eficienta
- Rezolvarea problemelor în Customer Service
- Stresul în Customer Service
- Model de Customer Service
- Soluţii individuale
Înregistrare şi contact
Tarif: 390 LeiTarif special membri: 370 Lei
Tariful nu conţine TVA
Persoană de contact: Lucia CALENICI
tel.: 0241 619854,
mobil: 0722 741457,
fax: 0241 619454
e-mail: drc@ccina.ro