Login Creaţi un cont Recuperaţi parola
Expolitoral turism

Customer Service - Clienţii mulţumiţi sunt cheia succesului în afaceri

15 mai 2014, Sediul Camerei de Comerţ Constanţa, b-dul Al. Lăpuşneanu 185A

Într-o societatea modernă în care tehnologia şi informaţia au devenit esenţiale, orientarea către client s-a transformat într-un factor cheie al succesului în afaceri. Obiectivul principal în Customer Service nu îl reprezinta numai satisfacerea nevoilor şi aşteptarilor clienţilor dar, mai ales, să ofere clienţilor o experienţa unică în interacţiunea cu compania Dvs. Practic, scopul Customer Service este să facă clientii fericiti! Companiile cu un înalt nivel de Customer Service vor avea clienţi mai multumiţi, mai mulţi clienţi fideli, mai puţine reclamaţii şi costuri de marketing mai mici. Clienţii iubesc companiile care promovează adevarata cultură de Service.

Invăţaţi la acest curs ce înseamnă cu adevărat Service, care sunt principiile care guvernează Customer Service, ce instrumente efective şi la indemâna să folositi în relatia cu clienţii, ce tip de comportament asteaptă clientii de la Customer Service, care este rolul empatiei în relatia cu clientii şi cât de importantă este ascultarea activă, cum să abordaţi cu succes „momentul adevărului” printr-o comunicare eficientă, cum să rezolvati problemele clienţilor şi cum să tratati clientii dificili, precum şi metode de gestionare a stresului în Customer Service. În felul acesta veţi putea oferi clienţilor Dvs. un Service de excepţie.

Teme abordate:

  • De ce işi pierd companiile clienţii
  • Ce înseamna Service?
  • Principii de Customer Service
  • Instrumente în relaţia cu clienţii
  • Comportament în Customer Service
  • Comunicare eficienta
  • Rezolvarea problemelor în Customer Service
  • Stresul în Customer Service
  • Model de Customer Service
  • Soluţii individuale

Înregistrare şi contact

Tarif: 390 Lei
Tarif special membri: 370 Lei
Tariful nu conţine TVA

Persoană de contact: Lucia CALENICI
tel.: 0241 619854,
mobil: 0722 741457,
fax: 0241 619454
e-mail: drc@ccina.ro

Documente

Formular de participare 68.50 KB 19.03.2014
Enterprise Europe Network

Constanţa 21/11

3°C

acum
vânt 40 kmh din VNV
vizibilitate 8 km

5°C

max

3°C

min

15°C

max

5°C

min

emis înCurs valutar BNR 20/11

EUR
4.9762
-0.01%
GBP
5.9713
+0.31%
USD
4.7170
+0.13%
IFR
4.9747
0.00%
Converteşte din
în
Suma
=
0,00

Partener

BCR
Biroul Unic