Curs expert achiziţii publice
28 martie - 15 aprile 2022, Sediul Camerei de Comerţ, b-dul Alexandru Lăpuşneanu nr. 185A
Cursul pe care vi-l oferim, porneşte de la premisa că procesul achizițiilor publice reprezintă un proces dinamic, în evoluție permanentă, cu principii, reguli, norme ce trebuie stăpânite, utilizate corect, la timp, uniform, cu echilibru, confidențialitate, sub sancțiuni severe şi își propune să specializeze personalul implicat în achiziții publice în cadrul achizitorilor, cât și al ofertanților.
Cursul este cu atât mai important cu cât începând cu anul 2014, în cadrul fiecărui proiect finanţat prin POSDRU/POCU, în echipa de management este obligatorie prezenţa unui expert achiziţii publice.
La finalizarea cursului, participanţii vor fi în măsură să abordeze achiziţiile publice fie din perspectiva ofertanţilor, fie din perspectiva autorităţilor contractante, fie din perspectiva realizării achiziţiilor în cadrul proiectelor cu finanţare nerambursabilă.
Cursul va fi coorganizat de Camera de Comerţ şi Industrie Neamţ şi este autorizat în condiţiile OG 129/2000 republicată, are o durată de 60 ore, iar după examenul de absolvire, cursanţii vor primi certificate de absolvire eliberate de Autoritatea Naţională pentru Calificări şi recunoscute de Ministerul Educaţiei Naţionale şi de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale.
Înregistrare şi contact
Tarif: 650 LeiPersoană de contact: Stan Simona
Telefon: +40 241 619.854
Mobil: +40 725 308 745
E-mail: dru@ccina.ro